DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

dinsdag 8 februari 2011

Review Rituals Wai Wang scrubcrème

Vandaag ga ik voor jullie de Wai Wang scrubcrème van Rituals voor jullie reviewen. Ik heb deze scrubcrème van m'n verjaardag gekregen en ik moet eerlijk zeggen, ik ben er dol op! Omdat ik hem heb gekregen, weet ik niet hoe duur hij is, maar rond de 13 euro voor 200 ml.

Dit is wat de scrubcrème belooft:

"Combinatie van rijke crèmebasis in ultrafijne Bamboe verwijdert op een milde, intensieve manier de dode huidcellen en stimuleert de bloedcirculatie zodat de huid weer glad, firs en levendig oogt én voelt."

Toen ik het product voor het eerst zag, dacht ik dat het een bodylotion was. Pas toen ik hem wou opsmeren, ontdekte ik dat het een scrubcrème was! En wat voor één!

De scrubcrème is onderdeel van de Tao lijn. Deze lijn van Rituals bevat acht verzorgingsproducten. De bedoeling van de lijn is om lichaam en geest in evenwicht te brengen. Ik ga zeker proberen om nog wat van deze lijn te bemachtigen!

De geur van de Wai Wang scurbcrème is moeilijk te omschrijven. Nou ben ik sowieso al niet zo goed in geuren beschrijven, maar deze is echt moeilijk! Het enige wat ik erover kan zeggen is dat het heel fris ruikt. Je wordt er heel rustig van lijkt het wel! Dit heb ik bij de meeste Rituals producten, je wordt er zo relaxed van! De site van Rituals beschrijft de geur als volgt:

"Een geur die u als een fluweelzachte cocon omhult, met bloemrijke topnoten van witte rozen en lenteseringen. Na deze eerste zachte en delicate impressie verspreiden zich de wonderlijke, indrukwekkende middelnoten van oosterse herkomst. Een elegant samenspel van witte bloemen zoals de gardenia, ylangylang en de exotische frangipani zorgt voor een weldadig, ontspannen gevoel. En dat gevoel vervliegt niet zomaar want in de basisnoten zijn de warme balsemieke geuren van witte muskus en kostbaar sandelhout perfect in balans."


De substantie van deze scrub is heel apart. Veel scrubs hebben een soort douchegel-achtige substantie, maar dat heeft de Wai Wang helemaal niet. Het heet ook een scrubcrème, het is ook meer een dikke mintgroene crème. Het is een fijne substantie, maar omdat hij zo dik is, heb je wel wat meer nodig om je hele lichaam te scrubben, het uitsmeren gaat namelijk ook wat 'stroever'.



Als je de scrubcrème uitsmeert zie je nog beter dat het een crème is. Hij schuimt ook helemaal niet, hij laat een soort laagje achter dat me een beetje doet denken aan een crème. Het is heel ingewikkeld om te bescrhijven, maar ik hoop dat je het snapt :P

De scrubdeeltjes zijn niet te grof, maar ook niet te klein. De scrub zou je ook op de iets gevoeligere stukken huid kunnen gebruiken, zoals bijvoorbeeld je decolleté. Voor je gezicht zou ik hem niet gebruiken, daar is hij toch net wat te grof voor.

En wat is het resultaat? Het resultaat is geweldig! Mijn huid voelt echt superzacht! Nog nooit heb ik zo'n zachte huid gehad! De scrub is vrij mild, dus mijn huid wordt helemaal niet rood en voelt niet brandering aan.

Ik raad deze scrub zeker aan iedereen aan! Hij kost wel wat, maar dan heb je ook wat. En opzich, zo duur is het nou ook weer niet. Ook de andere producten van de collectie wil ik graag testen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...