DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

dinsdag 15 maart 2011

NOTD: Are you ready for summer?

De koude winter duurt mij alweer veel te lang. Ik heb zin in de zomer! En als ik zin heb in de zomer ga ik leuke kleurtjes nagellak dragen waardoor ik er al helemaal zin in heb! Vandaag heb ik Turqouise op van de H&M een geweldig zomers kleurtje!


Op deze kleur lijkt hij lichtblauw, maar toen ik vandaag buiten was en ik keek naar mijn nagels zag ik echt knalblauwe nagels! Terijl als je binnen bent ze wat donkerder zijn en niet zo knallen. Ik vind blauwe nagellak echt leuk, alleen het match haast nergens bij :P


Heb jij ook al zin in de zomer? En wat is je lievelings nagellak kleur voor deze zomer?

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...