DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

donderdag 26 mei 2011

Mijn zonnebril!

Oké, ik geef het toe. Ik ben een zonnebrillen-addict! Iedere zomer schaf ik meerdere zonnebrillen aan. Meestal gewoon lekker goedkope, met als resultaat dat ze aan het eind van de zomer kapot zijn. Ik heb altijd één zonnebril die ik heel veel draag. En die heb ik laatst gekocht bij de H&M! Ik vind hem zó mooi!


Zoals ik al zei, komt hij van de H&M. Hij kostte €6,95. Je kunt het misschien niet zo goed zien op de foto. Maar de glazen zijn een beetje kat-achtig. Dat is deze zomer trouwens helemaal hip, dus ik loop er ook nog een beetje fashionable bij ;)


I look pretty! ;) Sorry voor de neppe lach. Ik vind de zonnebril me echt leuk staan (anders had ik hem ook niet gekocht). Hij past ook heel leuk bij m'n haar op de één of andere manier.

Hebben jullie al een zonnebril gescoord voor deze zomer?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...