DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

dinsdag 24 mei 2011

Maak kennis met... Lenka!

Zoals jullie misschien wel weten ben ik een enorme muziek liefhebber. Ik vind het geweldig om nieuwe bandjes en artiesten te ontdekken. Het leek me leuk om die 'ontdekkingen' te delen met jullie. Zo maken jullie ook kennis met deze onbekende bandjes/artiesten. Deze keer wil ik het met jullie hebben over Lenka!


Lenka is een zangeres uit Australië. Ik heb haar denk ik twee/drie weken geleden ontdekt, maar ik kan je nu al vertellen: ze is mijn favoriete zangeres! Haar muziek is gewoon... Ja... Geweldig! 8 mei was ze in Nederland en ik  vind het echt heel jammer dat ik er niet heen ben gegaan. Maar dat kon ook niet echt, want ten eerste kende ik haar toen nog niet en ten tweede, de kaartjes kon je niet meer kopen.


The Show

Dit liedje klinkt je misschien wel bekend in de oren. Dit is ook het liedje dat haar bekend heeft gemaakt. Maar ik leerde haar niet via dit liedje kennen. Ik weet het niet meer zeker, maar ik geloof dat ik via een liedje van A Fine Frenzy (komt ook nog wel een artikeltje over :P) een beetje door en kwam ik uit op Lenka!

Everything at once

Ik denk dat dit mijn favoriete liedje is van Lenka! Maar eigenlijk kan ik niet kiezen en vind ik alles even leuk :P Ik wil ook nog heel graag haar cd hebben. Want, als je het nog niet wist, ik koop cd's. Omdat anders artiesten geen inkomen krijgen en ze geen muziek meer kunnen maken. En dat willen we natuurlijk niet!

Heart skips a beat

Weer zo'n geweldig nummer! Ik weet niet wat ik zo leuk vind aan haar muziek. Haar stem is gewoon heel aangenaam om naar te luisteren en de liedjes blijven echt in je hoofd hangen. Je kan ook heel snel de liedjes meezingen.


Roll with the punches

Ik hoop echt dat Lenka nog een keer naar Nederland komt, maar ik vrees het ergste... Als ze nou naar Duitsland of België zou komen, zou ik misschien ook nog wel overwegen om er heen te gaan, want ze is echt geweldig!


Kende je Lenka al? Wat vind je van haar? En weet je ook nog een band/zanger/zangeres die ik zeker een keer moet horen?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...