DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

maandag 23 mei 2011

Mijn avondroutine

Het leek me leuk om aan jullie te laten zien welke producten in gebruik voor ik ga slapen.


Dit zijn de producten die ik 's avonds gebruik! Ik zal ze even met jullie doornemen.

Lenzenvloeistof
Ik heb lenzen en vóór dat ik m'n make-up eraf haal, haal ik m'n lenzen eruit. Soms doe ik een dagje geen lenzen in en draag ik gewoon een bril. Maar ik geef de voorkeur aan m'n lenzen!

Kruidvat oogmake-up remover lotion 
Ik begin altijd met m'n oogmake-up eraf halen. Dit doe ik met deze lotion. Een olie is beter, maar ik heb dat een tijdje gebruikt en vind dat gewoon niet fijn. Daar worden je ogen zo vettig van! Deze lotion is trouwens heel fijn! Zeker een aanrader!

Hema cleansing milk & tonic
Dan haal ik m'n gezichtsmake-up eraf met de cleansing milk en de tonic van de Hema. De tonic is voor alle huidtypen en de milk voor de normale gecombineerde huid. De tonic heb ik echt al superlang en hij is nog steeds niet op!

Kruidvat nachtcrème
Een hele simpele nachtcrème. Niks 'fancy', gewoon een crème. Maar dat maakt mij niet uit, ik vind hem fijn. Hij is voor alle huidtypen. Ik vind het wel fijn om voor het slapen gaan een nachtcrème aan te brengen, zodat ik de volgende dag een lekker zacht huidje heb!

The Body Shop Body Butter
Deze dingen zijn echt heilig! Ik smeer dit niet op m'n gezicht (dûh), maar op droge plekjes op m'n lichaam. Vooral in de zomer als ik lang in de zon heb gezeten wordt m'n huid echt superdroog! Één likje van TBS Body Butter en m'n huid voelt heerlijk zacht! Ik heb hem in framboos.

Dit was mijn avondroutine.
Welke producten gebruiken jullie 's avonds?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...