DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

woensdag 23 maart 2011

Review Gosh Soft'n Shine Lipbalm

Ik ging maandag naar de kruidvat om nepwimpers te halen voor mijn Doll-look. Toen ik in de kruidvat liep, zag ik dat ze bij gosh een geweldige actie hadden! De Gosh Soft'n Shine Lipbalms waren 50% korting! Hij kostte nu dus niet €8,95, maar €4,50! Ik kon deze lipbalms niet laten liggen, want ik was er super benieuwd naar! Ik heb er dus eentje meegenomen die ik nu ga reviewen.


De verpakking ziet er echt super chic uit! Het is een soort hoog glanzend zwart met een witte text erop. Er zit 1,5 gram in en volgens de verpakking is ie 12 maanden houdbaar, maar daar houd ik me eigenlijk nooit aan.


Ze hadden bij ons in de kruidvat 5 kleurtjes. Ik wou eigenlijk een ander kleurtje (een soort licht roze, peachy), maar die hadden ze niet meer. Ik hoefde ook geen knalrode en ook geen felroze, dus na wat geswatcht (dat is niet echt een woord hè?) te hebben, koos ik voor 36 Mocha. Op het labeltje lijkt hij donkerbruin, maar in het echt is het meer een roze/bruinig kleurtje.



Zo ziet het eruit als je de dop eraf haalt. Het ziet er niet uit als een lipstick, maar het is natuurlijk ook een lipbalm. Verder is het heel erg gelijk aan een lipstick, je draait de stick eruit.



Het was best lastig om een goede swatch foto te maken. De kleur is namelijk niet volledig dekkend. Dit is ook niet zo bedoeld, aangezien het een lipbalm is. Op de swatch zie je toch dat hij een beetje bruinig uitslaat, maar ik denk dat dat op m'n lippen wel meevalt.

Zo zien mijn lippen er 'naakt' uit.


En zo zien ze eruit met de Gosh Soft'n Shine Lipbalm. Zoals je ziet geven ze niet een dekkende kleur, het is een soort lipgloss, die geeft meestal ook geen dekkende kleur. De substantie is echt heerlijk romig, je smeert het heel makkelijk op. In het echt is de kleur nog iets bruiner, maar hij staat mij best goed. Als je weet dat je bruin tinten niet goed kan hebben is deze kleur niks voor je.

Conclusie
De Gosh Soft'n Shine Lipbalm zijn superfijne producten! Lekker romig, verpakking ziet er chic uit. Ik denk alleen niet dat ik er €8,95 voor over zou hebben. Als je ook benieuwd bent, moet je dus nu naar de kruidvat om er eentje te gaan halen voor €4,50!

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...