DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

vrijdag 11 maart 2011

New Look

Ik weet nog dat toen ik in Rotterdam was, ik verliefd was op de New Look. Die winkel is gewoon zó geweldig! Ze hebben er werkelijk alles en er hangt ook nog eens een goedkoop prijsje aan. Toen ik hoorde dat ze een webshop hadden, werd ik helemaal hysterisch. Als ik geld had (ja, dat ga ik heel vaak zeggen) had ik m'n mandje allang gevuld! Hier wat van mijn favoriete dingen!

Sorry dat de prijzen in pond zijn, maar ik kon nergens vinden waar ik de site in euro's kon veranderen.

Ik merk dat ik echt heel erg kieskeurig ben qua kleding kopen. Of nouja, kieskeurig, ik weet niet zo goed hoe ik het moet noemen, maar ook als ik bijvoorbeeld in een winkel loop, ben ik niet zo iemand die alle kleding van een rek haalt en alles leuk vind. Opzich goed, want ik geef dus ook niet extreem veel geld aan kleding uit, maar aan de andere kant, mijn kledingkast is echt extreem leeg. Ik heb best weinig kleding... Ik neem me elke keer voor om wat losser te zijn met kleding kopen. Als iets een beetje leuk is, neem ik het ook gewoon mee, maar het lukt me gewoon steeds niet! Hebben andere mensen dit ook?

Verder nog even over de collage. Ik hou best wel van wat losser zittende kleding of een t-shirt met dan een vestje er overheen.Ook wil ik al heel lang zo'n chino broek, maar aangezien ik geen geld heb, zal het er de komende twee maanden wel niet van komen :P Ik vind vooral het grijsgestreepte shirt, de sjaal en het blauwe vest heel leuk, die zou ik in m'n winkelmandje gooien!

Kenden jullie de winkel New Look al? En wat vind je ervan?

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...