DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

maandag 25 april 2011

I want long hair! #3


In deze rubriek laat ik mijn reis naar mijn lange haar zien! In december heb ik mijn haar afgeknipt en nu wil ik het weer lang hebben. Eens in de zoveel tijd laat ik zien hoe lang m'n haar is en of er nog andere bijzonderheden zijn. Eerst laat ik de foto's van vorige keren zien.



December 2010


Februari 2011


Maart 2011

En dan nu de foto van deze maand:


Ja mensen! U ziet het goed! Ik heb mijn haar geverfd! Op de foto zie je het niet zo goed, maar als je erop klikt en hem uitvergroot kun je het wel goed zien. Ik ga vanaf nu door het leven als een redhead! Ik heb woensdag mijn haar geverfd met die John Frieda Mouse. Het ging echt supermakkelijk en ik ben er echt vet blij mee! 
Op de foto lijkt het weer of de ene kant langer is dan de andere, maar dat is in het echt niet zo, ik weet niet hoe het komt dat het op de foto wel zo lijkt... Maar m'n haar is best wel wat gegroeid! Het komt nu echt ruim over m'n schouders!

Hebben jullie je haar wel eens geverfd? Zo ja, met welke haarverf? En in welke kleur? Zo nee, waarom niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...