DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

dinsdag 26 april 2011

Tag: The stylish blogger award!

Ik hou erg veel van tags en ik heb er ook al een aantal gedaan. Die tags had ik eigenlijk min of meer gewoon gepikt van mensen, ik was niet getagd door mensen, zoals het eigenlijk hoort. Maar nu wel! Ik ben getagd door Miss Matc, dankjewel daarvoor! The stylish blogger award heeft een paar regels die ik eerst zal opnoemen.



  • Bedank degene van wie jij de award hebt gekregen en zet er een link bij van hun site.
  • Deel 6 dingen over jezelf.
  • Geef de Award door aan andere bloggers.
  • Neem contact op met de bloggers die je getagd heb en vertel ze het (leuke) nieuws.

Ik zal nu dus 6 dingen over mezelf vertellen die jullie, als het goed is, nog niet weten of waarover jullie nog niet veel weten.

1) Het liefst zou ik later beroemd willen worden. Veel kleine kinderen dromen hiervan, maar later zakt dat een beetje af. Bij mij niet, het lijkt me echt geweldig om op tv te komen, geïnterviewd te worden en programma's te presenteren (of te acteren/zingen/whatever)

2) Ik ben ontzettend bang voor lama's en ook alle familie's daarvan, alpaca's enzo. Ik heb geen idee hoe het komt, maar ik heb het geloof ik al m'n hele leven. Ik denk dat het komt omdat als wij naar de kinderboerderij gingen, moest je eerst langs een hok met een lama erin. Iedereen vertelde dan: "Pas op! Die kan spugen hoor! In je gezicht!" Nou, dat vond ik zó verschrikkelijk eng! Ik heb denk ik echt serieus een fobie voor die beesten!


3) Ik zit op circus. Dit kon je ook al lezen bij het stukje 'over mij'. Stel je niet voor dat ik in een grote circustent sta (alhoewel, dat heb ik wel gedaan), we treden wel op, maar we hebben echt geen grote circustent :P


4) Ik heb op de basisschool een klas overgeslagen. Ik was vroeger ook best wel een 'nerdie', ik wilde alles weten en alles het beste doen. Dat heb ik nu niet meer, een zesje is ook voldoende!


5) Na mijn eindexamen wil ik een tussenjaar doen. Dit sluit ook een beetje aan op het feit dat ik een klas heb overgeslagen. Als ik klaar ben met m'n VWO, ben ik nog maar 17. Ik vind dat zelf nog best jong, dus daarom heb ik besloten om een jaar in Zweden door te brengen! Ik wil daar naar een highschool gaan, het lijkt me echt supervet!


6) Ik behoor tot één van de weinige meisjes waarvan de kledingkast niet uitpuilt van de kleding. Mijn collectie is zeer bescheiden, maar ik wil zo graag meer! Ik weet niet hoe, maar de helft van mijn kleding raak ik altijd kwijt... En het kost natuurlijk allemaal zoveel geld :P


Oké, nu ga ik even wat andere blogs taggen! Ik kijk wel even wie deze tag al heeft gehad, zodat de persoon hem niet dubbel kan krijgen. De personen die ik tag zijn:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...