DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

maandag 18 april 2011

NOTD Essence Where Is The Party?

Vandaag weer even een NOTD! Het wordt een kort artikeltje, want ik ga zo weer verder met leren. Morgen is mijn laatste toetsdag en dan ga ik heel veel artikelen vooruit schrijven!


Where Is The Party wordt door Essence een holografisch lakje genoemd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het er niet in zie. Bij holografische lakjes denk ik aan lakjes met oneindig veel kleuren die in elk licht weer anders is. Hoewel in het flesje je ontelbaar veel kleuren ziet, kan ik er op m'n nagels maar 2 vinden. Groen en paars.


Op deze foto zie je de groene kleur een beetje.

Ik ben niet echt fan van dit lakje... De kleur vind ik gewoon niet mooi, maar dat is mijn mening. Ik ken een heleboel mensen die dit lakje wél mooi vinden.

Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een écht holografisch lakje. Dus weet jij nog een mooie (niet al te duur) holografisch nagellakje? Post een comment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...