DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

zaterdag 9 april 2011

OOTD 9-4-2011

Het zonnetje schijnt vandaag heerlijk! Maar ik moet leren... Donderdag begint mijn toetsweek en ik ben nu dus hard aan het leren! Ik weet dus ook niet of ik dan artikelen kan plaatsen, maar ik doe mijn best!

Vandaag in ieder geval een OOTD! Ik heb er nog nooit eentje gedaan, dus ik moest even uitvinden hoe ik het best de foto's kon maken, maar ik denk dat het zo wel duidelijk is.

Oké, de foto is een beetje raar gedraaid, maar anders was hij scheef...

Ik draag:

Tuniekje van Fifty Six
Tregging/Jegging van H&M
Ketting van een winkeltje bij ons in het winkelcentrum

Zoals je ziet een hele simpele outfit. Als ik echt ermee naar school zou gaan, zou ik er nog wat armbandjes bijdoen en misschien een ring. Maar omdat ik vandaag toch nergens heen ga, liet ik het lekker simpel.


Close-up van de ketting

Genieten jullie ook zo van het heerlijke weer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...