DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

maandag 11 april 2011

What's on my way?

Ik ben echt een eBay verslaafde. Ik kijk er heel vaak op en zie dan allemaal van die goedkope sieraden die ik supergraag wil hebben! Ik heb nu een paar dingen gekocht die ik even wou laten zien. Schrik niet van de prijs! Het is allemaal supergoedkoop! (Of de kwaliteit ook zo goed is, geen idee...). En er zaten trouwens geen verzendkosten bij ;)

€1,38

Ik kwam er laatst achter dat ik eigenlijk heel weinig oorbellen heb! Ik moest er dus snel even een paar leuke kopen. Deze vond ik echt superschattig! Ik weet niet welke kleur ik krijg, maar ik vind ze allemaal leuk, dus dat maakt niet uit.
€1,17

Ik zag deze ring al vaker voorbij komen op eBay en ik vond hem zo leuk! Ik hou echt heel erg van ringen en ik heb er eigenlijk ook een beetje te veel.. Maar deze is echt supercute! Ik weet alleen niet of hij gaat passen, want hij is geloof ik niet verstelbaar. Maar dat is het risico dat bij eBay hoort natuurlijk!

€1,03

Nog een paar leuke oorbelletjes. Ik ben nog nooit in Parijs geweest, maar ik vind sieraden met kleine eiffeltorentjes zo cute! Ik gebruik echt bij alles het woord cute..

€2,26

En als laatste heb ik deze ring gekocht! Het is een pauw met prachtige kleuren! Ik hoop echt zo dat ik deze pas en dat de kleuren in het echt ook zo mooi zijn!
Als je wil weten bij welke verkoper ik alles heb gekocht, moet je maar even een berichtje plaatsen of me een mailtje sturen. Ik heb alles bij één verkoper gekocht en alles komt (als het goed is) ook in één keer aan. Ik maak daar zeker een unboxing filmpje van!

Kopen jullie wel eens wat op eBay?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...