DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

donderdag 14 april 2011

The Body Shop Earth Lovers review

Hallo dames! Ik heb lang niks van me laten horen (nouja, lang, drie daagjes ofzo), maar dat komt omdat ik op het moment toetsweek heb. Vandaag had ik mijn eerste toets en tot en met dinsdag heb ik toetsen. Ik probeer dit weekend ook nog een filmpje te maken, maar ik kan niks beloven! Hier in ieder geval nog even een artikeltje over de Earth Lovers showergel van The Body Shop.

Zoals jullie konden lezen in dit artikel, had ik van The Body Shop twee showergels gratis gekregen. Ik heb ze in twee geuren: Watermelon & Eucalyptus en Cucumber & Mint. Ik ga deze showergels voor jullie reviewen.


Als eerste wil ik zeggen dat ik het super goed vind van The Body Shop dat ze zo'n soort artikel in hun assortiment hebben. Want, voor als je het nog niet wist, de showergels zijn 100% biologisch afbreekbaar, de verpakking is 100% gerycled plastic, er zitten geen sulfaten, geen parabenen en geen kleurstoffen in. En hij is ook nog eens zeepvrij! Oftewel, er zit geen chemische troep in, wat ik eerlijk gezegd wel een fijn idee vind. De showergels zijn te koop bij The Body Shop voor €6,- voor 250 ml. Wat ik niet eens zo heel duur vind (meestal is Body Shop wat aan de prijzige kant).

Maar dat een showergel goed voor het milieu is, hoeft nog niet te betekenen dat de showergel zélf ook goed is. Ik moet eerlijk zeggen, hij is verder niet heel bijzonder. Het is gewoon een showergel die schuimt. M'n huid wordt er niet superzacht door, maar ook niet ruw. Deze showergeld schuimt ook een stuk minder dan mijn andere showergels, dit komt omdat het zeepvrij is.


Ik had gedacht dat ik de Watermelon & Eucalyptus versie het lekkerst zou vinden, maar na ze beiden gebruikt te hebben, moet ik toch de conclusie trekken dat ik Cucumber & Mint veel lekkerder vind! Hij ruikt echt heerlijk fris en vooral 's ochtends is het lekker om je dag te beginnen met deze douchegel. Je moet denk ik wel van de geur houden, maar als je van lekkere frisse geurtjes houd, is deze zeker wat voor jou!
Wat heel grappig was, was dat toen ik na het douchen een komkommertje ging eten, ik het idee had dat ik mijn showergel aan het opeten was. Meestal heeft komkommer niet echt een geur, maar nu als ik komkommer eet moet ik denken aan deze showergel!


De andere geur die ik had gekregen is in de guer Watermelon & Eucalyptus. Ik ben gek op watermeloen en ook van de geur ervan! Maar deze showergel viel me een beetje tegen. In de fles rook hij heerlijk naar watermeloen, maar toen ik hem gebruikte in de douche, was het toch de eucalyptus geur die een beetje de boel overnam. Wel is dit een wat mildere geur dan de Cucumber & Mint, waardoor hij beter geschikt is om 's avonds te gebruiken. Ik vind de geur niet vies, maar als straks deze showergels op zijn, ga ik de Cucumber & Mint versie halen. Deze laat ik even liggen.

Conclusie
Het geeft je een goed gevoel om een showergel te gebruiken die goed is voor het milieu. De showergel opzich is niet heel speciaal, hij geeft niet zoveel schuim af. De geuren zijn wel lekker en zijn allebei ook best aanwezig (de Watermelon & Eucalyptus is minder aanwezig dan de Cucumber & Mint). De frisse geur van Cucumber & Mint heeft voor mij gewonnen, want die ruikt echt het lekkerst!

Hebben jullie ook een Earth Lovers showergel? In welke geur? En vind je hem goed werken en lekker ruiken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...