DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

zondag 8 mei 2011

EOTD I sea you

Ik heb nog nooit een EOTD gedaan, dus ik vond dat het wel eens tijd werd om er een te doen! De foto's zijn een beetje vaag, maar ik kan blijkbaar niet goed mijn oog dichthouden en een foto maken...


De look is geïnspireerd op een look van Katy Perry. Zij draagt veel groene en blauwe tinten. Toen ik bezig was met de look vond ik hem heel erg op de zee lijken. Daarom heet hij 'I sea you'.


Gebruikte producten:
- Hema eyeshadowbase
- Hema metallic eyemousse in kleur 09 Light Blue (deze deed ik onder de oogschaduw zodat de matte oogschaduw een beetje shimmery zou worden)
- 88 matte palette
- Duo oogpotlood van de Fancy
- Hema Metallic eyeliner
- Maybelline The Falsies mascara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...