DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

maandag 9 mei 2011

Review Tiger Lipstick

Rawr! De titel klinkt heel spannend, maar dat valt allemaal wel mee. In Kopenhagen heb ik een lipstick gekocht in een super goedkope winkel genaamd Tiger. Ik heb van alle make-up die ze daar hadden wat meegenomen om voor jullie te reviewen.

Ik heb deze lipstick dus gekocht in de Tiger in Kopenhagen. De Tiger zit ook in Arnhem in Nijmegen heb ik gehoord (al schijnt deze niet heel groot te zijn). Ik heb de lipstick gekocht voor 10 Deense kronen, wat ongeveer €1,30 is. Lekker budgetproof dus!



De verpakking is niet heel speciaal. Hij oogt niet heel goedkoop, maar hij is ook niet heel chic. Het lijkt net of hij verkeerd om staat, maar dat is niet zo. Bovenop de dop kun je de kleur zien. Dit in tegenstelling tot de NYX Round lipsticks, waarbij de kleur onderop zit.

Ik heb de lipstick in de kleur 6 of 9. Ik weet namelijk niet hoe om ik hem moet houden. Maar ik kan me herinneren dat hij in de winkel Koraal werd genoemd.

En nu de kleur en de pigmentatie, hoe zit het daarmee?


De kleur is een mooie roze kleur met een beetje shimmer erin. Deze shimmer overheerst alleen niet, het is meer een soort glansje. Ik ben zelf niet heel erg weg van lipstick met shimmer, ik heb liever een cream lipstick of een matte lipstick. Ook ben ik eigenlijk niet zo'n fan van roze lipstick. Maar ik moet zeggen dat deze het er goed vanaf brengt!
De pigmentatie is ook goed. Het is gewoon een mooie, dekkende kleur.


En zo ziet de kleur er op m'n lippen uit. Het is gewoon een roze tintje. Niet heel veel bijzonders aan. De lipstick brengt wel fijn aan. Hij is niet heel romig (zoals bijvoorbeeld de oude catrice lipsticks), maar goed genoeg. Het is niet een hele heftige kleur, waardoor je hem gewoon overdag kan dragen. En alhoewel ik niet echt een huge fan ben van roze lipsticks, moet ik zeggen dat deze me nog best wel goed staat! Ik denk dat dat komt omdat hij niet knalroze is, maar toch meer neigt naar koraal (zo heet de lipstick ook)


Ik ben erg tevreden over de lipstick! Vooral als ik kijk naar de prijs kwaliteit verhouding. Hij kan natuurlijk niet tippen aan duurdere lipsticks. Maar voor de prijs zou ik zeggen: neem hem mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...