DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

dinsdag 10 mei 2011

Nagelfestival 1+1 gratis bij Kruidvat!


Na de 1+1 gratis actie op alle make-up (die ik jammer genoeg gemist heb door geld gebrek en een reisje naar Kopenhagen) komt de Kruidvat met nog een actie! Dit keer een nagel actie. En deze actie geld niet alleen voor nagellak, nee, hij geld voor alle nagel gerelateerde dingen. Dus ook bijvoorbeeld nagellakremover, nepnagels en nagelvijlen! De actie geld van 10 mei t/m 22 mei.

Ik weet nog niet of ik gebruik ga maken van deze actie. Ik keek namelijk even naar mijn nagellakstash en er is niet echt een lakje dat ik nog per se wil. Misschien haal ik wat nagelstickertjes van Essence, maar dat is het dan ook.

Gaan jullie gebruik maken van deze actie? Of is jullie geld al op door de 1+1 actie voor make-up?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...