DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

woensdag 11 mei 2011

Webshop: My New Bag

Ik ben een echte internet shopper! Ik ben verslaafd aan eBay en als het even kan, bestel ik ook graag dingen op andere sites. Het handige van internet shoppen, is dat je er alles kunt vinden! Van make-up tot sieraden en van schoenen tot tassen. Over dat laatste wil ik het even hebben.


www.mynewbag.nl is een superleuke webshop die tassen verkoopt. My New Bag biedt een breed assortiment aan tassen aan, in verschillende prijsklassen. Ze hebben super goedkope tassen, maar ook hele luxe tassen van (imitatie-)leer. De prijzen lopen uiteen van €20 tot €125. Voor iedereen zit er dus wel wat leuks tussen!
De persoon achter de webshop is Eline Sweers. Ze wilde graag een webshop beginnen met tassen voor elke doelgroep. En dat is goed gelukt! Haar webshop heeft al in onder andere de Grazia en de MAMA gestaan.

Hier een paar leuke tassen!

€40,95

€74,95

€19,95

Zoals je ziet hebben ze voor elk budget wat! En ik heb heel leuk nieuws voor jullie! In samenwerking met My New Bag heb ik een kortingscode gekregen waarmee jullie 15% korting krijgen op je aankoop! Als je de code MISSBLUSH15 gebruikt, krijg je dus 15% korting! My New Bag verzend naar Nederland én naar België, dus ook mijn Belgische lezers, kunnen gebruik maken van deze actie! De actie loopt t/m 25 mei. Dus grijp je kans en koop een tas op www.mynewbag.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...