DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

zaterdag 14 mei 2011

Peachies pakketje

Twee dagen geleden viel er een enveloppe op de deurmat. Ik wist eerst niet wat het was, maar toen ik hem openmaakte, wist ik het meteen! Het waren de 4 sheetmasks die ik had besteld op Peachies!


Als je nu denkt: hè? Sheetmasks? Wat zijn dat? Het zijn een soort maskers, maar dan in de vorm van een soort doekje die je op je gezicht kunt leggen. Klinkt een beetje vaag allemaal, maar als je op google zoekt, kun je vast wel een plaatje vinden!

Nu heb ik alleen één vraagje aan jullie: Hoe willen jullie deze maskers in een review zien? Moet ik er één reviewen, allemaal apart, of allemaal in één artikel?


Van links naar rechts: Apple Polyphenol (normale huid), Southern Frans Apricot (droge & gecombineerde huid), Marigold Flower (alle huidtypen), Grape Seed (alle huidtypen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...