DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

donderdag 5 mei 2011

Tag: Als ik zeg ... dan zeg jij...?

Hier weer een tag dames! Ik weet niet of jullie tags leuk vinden, maar ik ben nu alweer getagd! En wel door Ciasitio! Deze tag heeft denk ik geen uitleg nodig, je ziet vanzelf hoe het werkt ;)

Als ik zeg koud, dan zeg jij...




Als ik zeg warm, dan zeg jij...




Als ik zeg schattig, dan zeg jij...




Als ik zeg leuk, dan zeg jij...




Als ik zeg favoriet, dan zeg jij...




Als ik zeg jurk, dan zeg jij...




Als ik zeg rood, dan zeg jij...




Als ik zeg mobiel, dan zeg jij...




Als ik zeg honger, dan zeg jij...




Als ik zeg saai, dan zeg jij...




Als ik zeg schitterend, dan zeg jij...




Als ik zeg bloggen, dan zeg jij...




Ik vond dit een erg leuke tag om te doen! Ik heb geen tijd om nu mensen te taggen, omdat ik dus wegga en dit artikel komt online als ik er niet ben. Dus iedereen mag deze tag overnemen! Als jij bij mijn volgende tag graag getagd wil worden, moet je het maar even in de comments zetten. En ook als je deze tag hebt gedaan, laat het me weten! Zodat ik ook op jouw blog kan kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...