DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

maandag 2 mei 2011

Maak kennis met... Florence and the machine!

Zoals jullie misschien wel weten ben ik een enorme muziek liefhebber. Ik vind het geweldig om nieuwe bandjes en artiesten te ontdekken. Het leek me leuk om die 'ontdekkingen' te delen met jullie. Zo maken jullie ook kennis met deze onbekende bandjes/artiesten. Deze keer wil ik het met jullie hebben over Florence and the machine!


Het is me nog steeds niet duidelijk of Florence and the machine nou een hele band is, of alleen de zangeres (Florence). Wat ik wél weet, is dat Florence een fan-tas-ti-sche zangeres heeft. Wat heeft zij een stem zeg! Florence and the machine is een band/zangeres (ik denk dat ik het maar gewoon een band ga noemen vanaf nu) uit Engeland. Ze hebben nog maar één cd gemaakt, Lungs. De mensen die de film Eat, Pray, Love hebben gezien, kennen één liedje van haar al. Namelijk Dog Days Are Over.


Dog Days Are Over


Ik ben vorig jaar naar een concert van Florence geweest in Berlijn. Wat een artiest is zij zeg! De hele zaal ging helemaal plat! Ze maakte echt contact met het publiek en het publiek draaide helemaal door. Springen, dansen, ze maakte er echt een feest van!


Kiss with a fist

Dit was het eerste liedje dat ik van Florence hoorde. Ik ontdekte haar via Girlscene, zij hadden een artikel over haar gemaakt en ik was helemaal verliefd op haar! Ze maakt zulke mooie muziek! Haar stem neemt me echt mee.


Drumming song

Wat ik erg jammer vind, is dat ze nog steeds geen nieuwe cd heeft gemaakt! Lungs kwam uit in 2009 en daarna heeft ze geen nieuwe singles en/of cd's uitgebracht. Ik hoop echt dat ze binnenkort weer een nieuwe cd gaat maken! Lungs ken ik al helemaal uit m'n hoofd.

Als je meer van Florence and the machine wil horen, moet je haar cd Lungs kopen. Of even kijken op Spotify. Hier is de link: http://open.spotify.com/artist/1moxjboGR7GNWYIMWsRjgG
Ook kun je op youtube naar liedjes van haar zoeken.


Kenden jullie Florence and the machine al? Wat vinden jullie van haar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...