DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

vrijdag 29 april 2011

Kopenhagen! Here I come!

De meivakantie komt er weer aan en iedereen gaat natuurlijk leuke dingen doen! Ik ga naar Kopenhagen! Ik zal vier daagjes in Kopenhagen zijn. Ik ben al eerder in Kopenhagen geweest, dus ik weet al hoe het eruit ziet. Ik zal proberen artikelen vooruit te schrijven zodat jullie wel artikelen kunnen lezen. Ik kan alleen niet beloven dat er elke dag een artikel online komt (of ik moet nu heel hard gaan schrijven :P).


Maar nu had ik dus nog een vraag aan jullie.
Want de vorige keer dat ik in Kopenhagen was, heb ik voor mijn gevoel lang niet alle winkels en dingen gezien. Toen was ik ook nog niet zo into make-up.

Dus weten jullie nog leuke winkels in Kopenhagen die ik echt moet bezoeken? Of dingen die ik écht moet hebben gezien?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...