DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

dinsdag 22 februari 2011

88 palette op Ebay

Ik heb echt een geweldige tip voor jullie! Zoals jullie konden lezen, zit ik een beetje in een geldcrisis. Deze tip sluit echt perfect aan bij mijn artikel over geld besparen. Ik ben sinds een tijdje verslaafd aan Ebay. Ik heb inmiddels ongeveer drie dingetjes gekocht en allemaal voor maar een klein mini bedragje. Maar wat ik laatst gekocht heb, gaan jullie nooit geloven!

Ik heb namelijk een 88 natural palette gekocht! Niet zo bijzonder zou je denken. Maar je raad never nooit niet hoe duur hij was (en dan bedoel ik inclusief verzendkosten). €20? Nee, goedkoper. €15? Nee, goedkoper. €10? Nee, nog goedkoper. Hij was omgekerend ongeveer €7,50!! Geloof je dat? €7,50! Maar dan is-ie vast nep, hoor ik je denken. Hangt er vanaf wat jij nep vind. De paletten die Coastal Scents verkoopt en de paletten die Boozyshop verkoopt zijn ook maar paletten uit China, ze hebben er gewoon hun eigen plaatje opgedrukt. Het is en blijft een 88 palette.

Ik heb ook een 88 palette matte van Enchantra. Daar staat Coastal Scents op. Nou moet ik zeggen. Boozyshop, Coastal Scents en Enchantra zijn echt geen slechte webshops hoor! Alleen 88 palettes kun je dus beter via eBay kopen!

Het enigste verschil is dus dat er op het ene palette Coastal Scents staat en dat de andere geen tekst erop heeft.
Als ik weer geld heb, ga ik sowieso nog een palette kopen! Misschien wel een shimmer palette, ik zie wel even.
En voor de mensen die het niet geloven, ja, hij is echt goed gepigmenteerd!


Hebben jullie wel eens iets op Ebay besteld? Zo ja, wat? Zo nee, waarom niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...