DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

zondag 27 februari 2011

DA gezichtsmasker framboos

Ik ben al heel lang op zoek naar hét perfecte gezichtsmasker. Tot nu toe heb ik hem nog niet gevonden. Ik was laatst bij de DA en moest voor mezelf en voor m'n moeder een gezichtsmaskertje meenemen. Ik weet dat mijn moeder niet van maskers in een zakje houd, dus nam ik deze tube mee.

Dit is wat het masker zegt te doen:

"Dit crèmemasker reinigt de huid op milde wijze van onzuiverheden. De speciaal samengestelde formule is verrijkt met een aantal actieve werkstoffen. De kaoline zorgt voor een intensieve reiniging. De jojobaolie geeft de huid de gewenste extra verzorging en de allantoin verzacht de huid. De huid voelt na gebruik weer zacht en ontspannen aan."

De verpakking ziet er erg leuk uit. Het product is volgens mij ook meer bedoeld voor jongeren die last hebben van puistjes en ik vind dat de verpakking daar perfect bij aansluit. Er zit 100 ml in, wat best veel is voor een masker, want zeker bij  dit masker heb je echt niet veel product nodig! Je hebt zo je hele gezicht bedekt. Het masker kostte ongeveer €2,50 wat een zeer redelijke prijs is.

Ik ben vergeten om een voor-foto te maken, dus jullie kunnen het verschil jammergenoeg niet zien... Maar ik had toch redelijk wat puistjes! Ook vooral hele grote. Dit is hoe het masker eruit ziet als ik het op heb:


Het is een dik masker, hij voelt lekker aan op m'n huid. Alleen op een gegeven moment voelde ik het een beetje gaan prikken en dat terwijl ik niet eens een gevoelige huid heb. Maar het prikte niet heel erg hoor, het was te doen.

Dit is wanneer ik het masker eraf heb gehaald:

 Ja, ik heb m'n pyjama aan :P

Zoals je ziet, de pukkels en puisten zitten nog steeds op m'n gezicht. Daarvoor helpt het masker dus niet echt. Maar wel heb ik nu een lekker zacht huidje! Ik heb wel het idee dat m'n huid nu heel schoon is. Heerlijk voelt dat!

Als je echt een masker zoekt tegen je puistjes, dan heb je niet veel aan dit masker. Maar wil je gewoon eventjes relaxen met een masker op en stel je niet teveel eisen aan dat masker, dan zit je perfect met dit masker. Voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen in ieder geval!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...