DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

woensdag 2 maart 2011

Essence got some nice stuff!

Essence is denk ik het meest bekende budget merk. Ikzelf ben meestal niet zo heel tevreden met essence (ik ga liever voor catrice), maar af en toe zitten er toch wel leuke dingen bij. Essence heeft zijn assortiment uitgebreid en er zitten heel veel leuke dingen bij! Ik begin snel, want het is echt heel veel! Ik wou eerst alle nieuwe producten laten zien, maar dat bleken er toch wel heel veel te zijn (stuk of 40), dus ik plaats nu alleen maar de artikelen waar ik benieuwd naar ben en ik waarschijnlijk ook ga kopen!



Gel Eyeliner in de kleuren: 01 midnight in paris (zwart), 02 london baby (bruin), 03 berlin rocks (paars), 04 i love nyc (groen).
Ik heb het niet voor elkaar gekregen om de gel eyeliner van de Denimn Wanted collectie te krijgen, maar deze ga ik zeker kopen! Ik denk dat hij de eerste paar weken (misschien wel maanden) telkens uitverkocht zal zijn, maar op een gegeven moment zal iedereen hem al hebben en dán koop ik hem! Natuurlijk koop ik er ook nog het bijbehorende gel eyeliner kwastje bij.


Ja ja ja! Een cracking nailpolish!! Die wil ik al heel lang! In het nieuwe assortiment zitten ook nog zogenaamde basecoats voor onder de cracking, maar ik denk dat het met gewone nagellak als basis ook wel lukt. Ik ga ook denk ik liever voor de zwarte cracking, dat vind ik mooier.


De colour & go lakjes van Essence kent iedereen denk ik wel. Iedereen heeft er wel eentje van in zijn nagellakstash. Ik heb er twee en ben er eigenlijk niet heel tevreden mee, ik vind dat ze niet snel genoeg drogen. Maar de kleurtjes zijn altijd zo leuk! Er zijn een paar nieuwe lakjes uitgekomen waaronder een holografisch lakje! En daar heb ik mijn zinnen op gemunt, die MOET ik hebben!

Dit waren denk ik mijn favorieten. Ik ga deze zeker halen! Natuurlijk als ik geld heb :P Maar ik denk dat ik m'n moeder nog wel een keer kan vragen of ik een tientje mag hebben. Ik ben vooral benieuwd naar de holografische lak, om te zien of-ie echt werkt.

Wat zijn jullie favorieten van de nieuwe producten van Essence?

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...