DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

maandag 7 maart 2011

Skydiven!

De voorjaarsvakantie is voor mij al weer een tijdje geleden (er zijn mensen die vorige week vakantie hadden). In de vakantie heb ik iets super vets gedaan. Voor mijn verjaardag had ik namelijk 5 indoor skydive sessies gekregen! Echt supervet natuurlijk!! Hier een verslagje van die supervette vijf minuten uit m'n leven (ja, want uiteindelijk zat ik maar vijf minuten in die tunnel :P)

Yes yes. In m'n vette stoere astronautenpakkie XD. Ja, ik zag er geweldig uit op die dag, had wel beter even wat make-up op m'n gezicht kunnen doen, maarja. Wat boeit het ook. In die windtunnel ging m'n gezicht echt alle kanten op. Ik leek wel een hamster.

Ik heb verder niet echt duidelijke foto's van het skydiven. M'n vader heeft z'n best gedaan, maar het lukte hem niet. Wél heb ik alles op film gekregen en heb ik er zelf ook nog wat filmstukjes aan vast geplakt. Hier een filmpje.


Het skydiven zelf is best wel duur (5 sessies van elk 1 minuut kostte geloof ik al rond de €120,-) Maar het is het zeker waard! Ik zou het zo weer doen! Dus als iemand nu de behoefte voelt om mij €120 euro te geven, doe maar! Je kan ook minder sessies doen, maar dan kun je wel veel minder doen. Ergens pas bij de 3e sessie kreeg ik een beetje door hoe het werkte. Voor meer info kun je kijken op http://www.indoorskydive.com/

Nu wil ik natuurlijk voor het echte skydiven gaan! Uit een vliegtuig springen natuurlijk! Maar nee, dat zit er voor mij niet in. Ik wil het wel nog een keer doen, maar het lijkt me echt verschrikkelijk eng! Indoor skydiven vond ik niet eng, het was vooral super cool en het gaf echt een kik!

Lijkt het jullie leuk om te (indoor) skydiven? Of heb je het wel eens gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...