DEZE SITE IS NIET MEER IN GEBRUIK! GA NAAR http://FellUponThisPlanet.blogspot.com

donderdag 19 mei 2011

Review My Beauty Dairy Apple Polyphenol mask

In mijn artikel over mijn bestelling van Peachies liet ik ze al zien. Mijn sheet maskers! Ik ben heel lang aan het nadenken geweest hoe ik ze zou reviewen, maar ik ga er twee reviewen. Van elk merk één. Het leek me namelijk niet leuk voor jullie om 4 maskers gereviewd te zien... Hier komt dus de eerste review!

Vandaag review ik het Apple Polyphenol masker van My Beauty Dairy! 


Dit masker is voor de normale huid of voor alle huidtypen. Volgens Peachies belooft het het volgende: "Het verstrakt de poriën, verfijnt en hydrateert de huid." Het was de eerste keer dat ik een sheet masker gebruikte, dus het was even uitvogelen hoe het werkte.


Het masker zat zo, helemaal opgevouwen en doordrengt met vloeistof in de verpakking. Het was even prutsen om hem te ontvouwen. Maar eenmaal ontvouwd zag het er zo uit:


Ik had wel eens die sheet maskers van de action geprobeerd, maar die zijn echt totaal anders dan dit! Die van de action zijn een beetje droog, zit niet zoveel vloeistof op. Maar dit! Helemaal doordrengt met vloeistof! Eerst dacht ik: is het de bedoeling dat het naar appel ruikt? Want ik rook het niet echt, maar eenmaal op m'n gezicht. Mmm.. Een heerlijke frisse appelgeur!


Heel charmant dit! Het voelt echt heel raar om dit zo op je gezicht te hebben. Het lijkt me ook super grappig om dit met vriendinnen te doen! Hi-la-risch! Mijn vader kwam binnen toen ik net lekker lag te relaxen met het masker op, nou die heeft me vierkant uitgelachen! Haha!

Toen ik het masker er weer af haalde, zat er nog allemaal vloeistof op m'n gezicht. Op de site van Peachies stond dat je dat dan nog even lekker in je gezicht kan inmaseren. Na dat gedaan te hebben, voelde m'n huid echt super lekker! Heel fris! Ik heb dan wel niet minder puistjes ofzo, maar dat heb je bij geen enkel masker! Al met al vind ik het een heel fijn masker. En het is ook gewoon makkelijk om snel even op te doen, geen gedoe meer met tubes en het masker er af halen. Nee, gewoon, lekker simpel!

Dit sheet masker is online te koop bij Peachies voor €1,90.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...